Siła marki osobistej – najważniejszej marki w Twoim życiu – opiera się na know-how, autentyczności, charyzmie oraz spójności działania z głoszonymi wartościami. Internet nie wybacza udawania, czasy „fake it till you make it” już minęły. Jakość Twojej marki wpływa bezpośrednio na Twoją pozycję zawodową – to od niej zależy, jak postrzegają Cię klienci i współpracownicy, co robisz (np. jakie projekty prowadzisz), i finalnie – ile zarabiasz. Warto zatem dobrze zaplanować jej rozwój i właściwie nim zarządzać.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co sprzyja wiarygodności marki osobistej,
- czy marka osobista buduje wartość postrzeganą specjalisty na rynku,
- jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
- od czego zacząć pracę nad marką osobistą,
- co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
- dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na budowanie marki osobistej,
- jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej.