Jakie są aktualne trendy na rynku artykułów promocyjnych? Jak projektować kreatywne wysyłki, które podbiją serca klientów i poniosą się w social mediach? Jak wywołać efekt „wow” i wykorzystać potencjał welcome packów w komunikacji z pracownikami? Jak rozliczyć gadżety reklamowe na gruncie podatkowym? Praktyczne wskazówki znajdziesz w dodatku specjalnym do 61. wydania „Marketera+”. Pobierz go bezpłatnie.
Upominki biznesowe i artykuły promocyjne odgrywają istotną rolę w budowaniu wizerunku firmy oraz zwiększaniu jej widoczności na rynku. Dzięki odpowiednio dobranym gadżetom można zyskać uznanie klientów, wzmocnić relacje z partnerami biznesowymi oraz zwiększyć lojalność pracowników. Ale jak właściwie korzystać z potencjału artykułów promocyjnych? Odpowiedzi znajdziesz w praktycznym przewodniku , który jest dodatkiem specjalnym do 61. numeru „Marketera+”.
O trendach i wyzwaniach na rynku gadżetów reklamowych i upominków biznesowych opowiadają w wywiadzie Paweł Wielkopolan i Edyta Lisowska z Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. „Warto łączyć innowacyjność z praktycznością, aby tworzyć gadżety zarówno unikatowe, jak i użyteczne” – radzą eksperci.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zachęcamy też do lektury artykułów na temat projektowania kreatywnych wysyłek, wykorzystania potencjału welcome packów w komunikacji czy rozliczania artykułów promocyjnych na gruncie podatkowym. O wykorzystaniu gadżetów firmowych w praktyce pisze Katarzyna Zontak z DrTusz.pl.
Z dodatku „Upominki biznesowe. Inspiracje 2023” dowiesz się m.in.:
- jak zmieniają się trendy na rynku artykułów promocyjnych,
- od czego zacząć wybieranie upominku dla swoich odbiorców,
- jak tworzyć upominki biznesowe w oparciu o archetypy marki,
- jak nowoczesne technologie zwiększają atrakcyjność gadżetów reklamowych,
- jak projektować wysyłki kreatywne, które podbiją serca klientów,
- jakie są największe wyzwania w projektowaniu paczki, która zwróci uwagę adresata,
- jak gadżety reklamowe pomagają budować trwałe relacje i wzmacniać wizerunek marki,
- jak wygląda rozliczenie zakupu prezentu dla kontrahenta na gruncie podatków dochodowego i VAT,
- dlaczego warto włączyć welcome pack w proces onboardingowy.
Partnerami dodatku są: Texet, Premier Group, Headwear, Fabryka Smyczy, Żejmo & Siatecki, Fabryka Kart, Refloactive, Wierzynek, Voyager, Experiago, Avant, Chocolissimo, Colian oraz Plantule Pillows.
Przeczytaj dodatek specjalny do „Marketera+”: „Upominki biznesowe. Inspiracje 2023”.