Promocje przyciągają jak magnes – wpływają na wybór sklepu i podjęcie decyzji o zakupie. Gdy okazja kończy się rozczarowaniem, pojawia się pytanie: czy na pewno wiem, z czego korzystam – jak działa mechanizm promocji i jaka jest ostateczna cena produktu? Badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UOKiK rzuca światło na mechanizmy, które stoją za atrakcyjnymi rabatami – i na pułapki, jakie niosą1.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie najważniejsze wnioski płyną z badania ARC Rynek i Opinia,
- jak zachowuje się polski konsument w otoczeniu promocji i za co Polacy je kochają,
- jakie czynniki są dla klienta najistotniejsze przy wyborze sklepu stacjonarnego, a jakie decydują w przypadku sklepu internetowego,
- jakie artykuły Polacy najchętniej nabywają w promocji,
- jakie elementy utrudniają zrozumienie mechanizmu promocji i ostatecznej ceny.



