Pierwsza w Polsce zamknięta grupa mastermind ma zapewnić wybranym NGO długofalowe wsparcie w zakresie brandingu i marketingu. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest Łukasz Murawski – ekspert w dziedzinie brandingu, wykładowca akademicki, autor cyklu wywiadów ze światowej sławy specjalistami w brandingu i pierwszy w Polsce „brand specialist” certyfikowany przez Marty’ego Neumeiera.
Łukasz Murawski od 2011 r. poznaje świat NGO. Wymyślał i współtworzył projekty łączące biznes z organizacjami trzeciego sektora, udzielał prelekcji, szkolił i doradzał NGO. Jako właściciel lub współwłaściciel agencji marketingowych ma prawie 20 lat doświadczenia we współpracy z biznesem. Od ponad 13 lat pracuje jako wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Obecnie pełni rolę niezależnego konsultanta, a w swojej pracy z klientami łączy mentoring z coachingiem.
Wszystkie dotychczasowe doświadczenia chce wykorzystać do tego, aby pomóc liderkom i liderom polskich organizacji pozarządowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W moim przekonaniu dotychczas najbardziej efektywną formą wsparcia organizacji pozarządowych były indywidualnie spotkania doradcze. Spotkania face-to-face są szansą na zidentyfikowanie konkretnego problemu i skupienie się na nim. Niestety, problemem jest czas. Zazwyczaj doradztwo indywidualne realizowane w ramach różnych projektów wsparcia dla NGO to za mało, aby zmienić rzeczywistość organizacji. Nie zawsze problem udaje się rozwiązać szybko. Zdaję sobie też sprawę, że NGO nie zawsze mają środki finansowe, które mogą przeznaczyć na długofalową współpracę z konsultantem czy agencją marketingową, a w ich strukturach brakuje lub w ogóle nie ma pracowników, którzy zajmują się wyłącznie komunikacją. Odczuwam pewien dyskomfort wynikający z tego, że wiem, jak poprawić komunikację NGO i tym samym podnieść efektywność działań organizacji, a nie mogę tego zrobić ze względu na ograniczenia czasowe wynikające z ram projektu, w którym biorę udział. Długo myślałem o tym, w jaki sposób mogę zapewnić długofalowe wsparcie przedstawicielkom i przedstawicielom trzeciego sektora. Jestem przekonany, że rozwiązaniem jest grupa mastermind dla NGO – mówi Łukasz Murawski.
Czym jest mastermind i jak dostać się do grupy
Idea grupy typu mastermind dla NGO polega na tym, że jej członkinie i członkowie udzielają sobie nawzajem wsparcia oraz korzystają z wiedzy eksperckiej pochodzącej od jej założyciela.
Grupa ma zapewnić liderkom i liderom NGO stały dostęp do wiedzy, możliwości zadawania pytań, dyskusji oraz comiesięcznych szkoleń na żywo.
Łukasz Murawski tworzy miejsce, w którym przedstawicielki i przedstawiciele NGO otrzymają długofalowe i pełne wsparcie w zakresie budowania marki, brandingu i marketingu. Platforma będzie dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na desktopie.
Na platformie znajdą się m.in.:
- ogłoszenia,
- nagrania ze spotkań tematycznych,
- przestrzeń na prezentację NGO,
- zgłoszenia tematów spotkań,
- wiedza,
- nadchodzące wydarzenia,
- przestrzeń do zadawania pytań,
- informacje o sukcesach.
Aby dołączyć do projektu, należy wypełnić formularz aplikacyjny. Start i pierwsza aktywność grupy planowana jest na maj tego roku.