Do 10 marca organizatorzy konkursu Kampania Społeczna Roku 2013 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych. Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl.
W ramach konkursu, Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 8 kategoriach:
- Kampanie organizacji pozarządowych ;
- Kampanie instytucji publicznych;
- Kampanie lokalne;
- Kampanie o tematyce zdrowotnej;
- Kampanie 1%;
- Kampanie firm i fundacji firm;
- Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM);
- Akcje zaangażowane społecznie.
Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2013 roku zrealizowali kampanię społeczną.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą oni mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.
Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.