W działaniach reklamowych nie wystarczy powiedzieć, że nasz projekt jest najlepszy i należy go kupić. Konsumentów rzadko też przekonują różnorakie badania, w których produkt zajmuje czołowe miejsca rankingowe. Jak zatem w krótkim czasie, na tle rosnącej konkurencji przekonać odbiorców do skorzystania akurat z naszych usług? Pewnym rozwiązaniem okazuje się reklama porównawcza, dająca szybkie i często spektakularne efekty. Z tym zastrzeżeniem, że odbiorcą pozytywnych sygnałów nie musi być wcale reklamujący się podmiot, a ten, z którym ów się porównuje.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czy w Polsce dopuszczalne jest tworzenie reklamy porównującej się do innych produktów,
- jakie są rodzaje reklamy porównawczej, czym się różnią i kiedy można z nich skorzystać,
- o czym należy pamiętać przy jej tworzeniu,
- jakie sankcje grożą osobom, które wyemitowały reklamę porównawczą naruszającą ustawowe wymogi.