Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”, które ma na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.
W odróżnieniu od poprzednich odsłon badania, w tym roku pojawi się blok z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Do badania po raz drugi dołączony będzie również suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.
„Chcemy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubegłymi” – mówi Artur Sadowski, CEO w platformie SerwerSMS.pl.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Więcej szczegółów zostanie zamieszczonych w pełnej wersji raportu.
Marketer+ jest patronem medialnym raportu.