Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak marki w świecie online budują lojalność,
  • jak stworzyć trwałą więź emocjonalną z klientem sklepu internetowego,
  • jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu.
O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.