Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?
O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę