Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?
O kliencie lojalnym można mówić, gdy ma on poczucie, że ta, a nie inna marka w pełni zaspokaja jego potrzeby i spełnia oczekiwania, a przy okazji dostarcza mu dodatkowych korzyści, których nie otrzyma od konkurencji. Między klientem a marką powstaje pewna emocjonalna więź. Klient nie tylko kupuje produkty tejże marki, lecz także poleca ją innym. Nie myl jednak lojalności z nawykiem, czyli z przyzwyczajeniem, które lepsza oferta konkurencji szybko może zmienić. Jak zatem w obecnych czasach za pomocą drobnych
gestów i działań zatrzymać klientów e-sklepu na dłużej i zbudować z nimi trwałą relację?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę