Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Dwie krótkie opowieści o tym, jak pisać reklamy na różne ekrany

Lubimy wideo. Oglądamy coraz więcej materiałów, w coraz lepszej jakości, za pośrednictwem coraz bardziej różnorodnych kanałów. Jednak im więcej oglądamy, tym silniejsza staje się nasza niechęć do reklam. W setce młodych Polaków i Polek znajdzie się zaledwie siedmioro takich, którzy uważają, że oglądanie filmów reklamowych to uczciwa cena za dostęp do bardziej interesujących treści. Pozostali chcieliby świata bez żadnych spotów. Dlatego reklamy, które dla nich robisz, muszą być więcej niż dobre, żeby w ogóle je zauważyli. Co to oznacza?

Dwie krótkie opowieści o tym, jak pisać reklamy na różne ekrany

Lubimy wideo. Oglądamy coraz więcej materiałów, w coraz lepszej jakości, za pośrednictwem coraz bardziej różnorodnych kanałów. Jednak im więcej oglądamy, tym silniejsza staje się nasza niechęć do reklam. W setce młodych Polaków i Polek znajdzie się zaledwie siedmioro takich, którzy uważają, że oglądanie filmów reklamowych to uczciwa cena za dostęp do bardziej interesujących treści. Pozostali chcieliby świata bez żadnych spotów. Dlatego reklamy, które dla nich robisz, muszą być więcej niż dobre, żeby w ogóle je zauważyli. Co to oznacza?
Lubimy wideo. Oglądamy coraz więcej materiałów, w coraz lepszej jakości, za pośrednictwem coraz bardziej różnorodnych kanałów. Jednak im więcej oglądamy, tym silniejsza staje się nasza niechęć do reklam. W setce młodych Polaków i Polek znajdzie się zaledwie siedmioro takich, którzy uważają, że oglądanie filmów reklamowych to uczciwa cena za dostęp do bardziej interesujących treści. Pozostali chcieliby świata bez żadnych spotów. Dlatego reklamy, które dla nich robisz, muszą być więcej niż dobre, żeby w ogóle je zauważyli. Co to oznacza?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę