Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?
Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę