Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?
Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę