Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.
Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę