Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.
Gdy pracuję dla agencji reklamowych lub działów marketingu dużych firm, często otrzymuję do konsultacji umowy z influencerami. Zazwyczaj taka umowa z influencerem pochodzi od samego twórcy internetowego i jest napisana w sposób ogólny i nie zabezpiecza wystarczająco interesów żadnej ze stron. W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów między marketerami a influencerami, tak aby na późniejszym etapie zminimalizować ryzyko nieporozumień i problemów.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę