Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.
Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę