Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.
Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę