Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.
Aż 73% konsumentów deklaruje, że customer experience ma istotny wpływ na ich decyzje zakupowe¹. I to właśnie jakość oferowanych doświadczeń może zadecydować o tym, który z produktów o podobnych właściwościach, a różniących się tylko nieznacznie jakością i ceną, trafi do koszyka.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę