Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Lead nurturing – 5 wskazówek, jak podgrzewać leady do zakupu

Podstawową rolą marketingu jest zwiększanie przychodu. Zespoły marketingowe stale wymyślają nowe sposoby na docieranie do potencjalnych klientów, odpowiednie komunikowanie oferty, utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji oraz pozyskiwanie informacji zwrotnej, która pozwoli na rozwój produktu, aby jak najlepiej spełniał on zmieniające się potrzeby klientów.

Lead nurturing – 5 wskazówek, jak podgrzewać leady do zakupu

Podstawową rolą marketingu jest zwiększanie przychodu. Zespoły marketingowe stale wymyślają nowe sposoby na docieranie do potencjalnych klientów, odpowiednie komunikowanie oferty, utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji oraz pozyskiwanie informacji zwrotnej, która pozwoli na rozwój produktu, aby jak najlepiej spełniał on zmieniające się potrzeby klientów.
Podstawową rolą marketingu jest zwiększanie przychodu. Zespoły marketingowe stale wymyślają nowe sposoby na docieranie do potencjalnych klientów, odpowiednie komunikowanie oferty, utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji oraz pozyskiwanie informacji zwrotnej, która pozwoli na rozwój produktu, aby jak najlepiej spełniał on zmieniające się potrzeby klientów.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę