Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy

Czy można jednym krótkim tekstem ocalić upadającą firmę? Jednym krótkim zdaniem wywołać rewolucję? Jednym słowem doprowadzić kogoś do furii? Tak! Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę… To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest zachłanne pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Miliardy bodźców niweczą wszystkie wysiłki marek, łącznie z reklamą natywną. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś zdecydowanie za mało.

Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy

Czy można jednym krótkim tekstem ocalić upadającą firmę? Jednym krótkim zdaniem wywołać rewolucję? Jednym słowem doprowadzić kogoś do furii? Tak! Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę… To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest zachłanne pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Miliardy bodźców niweczą wszystkie wysiłki marek, łącznie z reklamą natywną. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś zdecydowanie za mało.
Czy można jednym krótkim tekstem ocalić upadającą firmę? Jednym krótkim zdaniem wywołać rewolucję? Jednym słowem doprowadzić kogoś do furii? Tak! Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę… To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest zachłanne pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Miliardy bodźców niweczą wszystkie wysiłki marek, łącznie z reklamą natywną. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś zdecydowanie za mało.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę