Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

Ewolucja wytworzyła skuteczne strategie przetrwania, które stosowane są przez homo sapiens do dziś. Zarówno w sytuacjach zagrożenia życia, jak i przy… sklepowej półce. Czy badanie rozwoju naszego gatunku może się przydać w marketingu? Zdecydowanie. Zwłaszcza że wiedza o antropogenezie to źródło cennych informacji na temat ludzkiego zachowania, procesu myślowego i tego, dlaczego zachowujemy się w taki, a nie inny sposób.

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

Ewolucja wytworzyła skuteczne strategie przetrwania, które stosowane są przez homo sapiens do dziś. Zarówno w sytuacjach zagrożenia życia, jak i przy… sklepowej półce. Czy badanie rozwoju naszego gatunku może się przydać w marketingu? Zdecydowanie. Zwłaszcza że wiedza o antropogenezie to źródło cennych informacji na temat ludzkiego zachowania, procesu myślowego i tego, dlaczego zachowujemy się w taki, a nie inny sposób.
Ewolucja wytworzyła skuteczne strategie przetrwania, które stosowane są przez homo sapiens do dziś. Zarówno w sytuacjach zagrożenia życia, jak i przy… sklepowej półce. Czy badanie rozwoju naszego gatunku może się przydać w marketingu? Zdecydowanie. Zwłaszcza że wiedza o antropogenezie to źródło cennych informacji na temat ludzkiego zachowania, procesu myślowego i tego, dlaczego zachowujemy się w taki, a nie inny sposób.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SAREhub, platforma do marketing automation

SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.

Zobacz prezentację

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę