Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.
Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę