Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.
Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę