Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową

Czym jest współczesny marketing? Piotr Golczyk w książce „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” porównuje go do legendarnego, acz leciwego już Harleya-Davidsona, chociaż – jak twierdzi – powinna to być Tesla. Na szczęście coraz więcej prezesów firm i coraz więcej marketerów też tak uważa.

Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową

Czym jest współczesny marketing? Piotr Golczyk w książce „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” porównuje go do legendarnego, acz leciwego już Harleya-Davidsona, chociaż – jak twierdzi – powinna to być Tesla. Na szczęście coraz więcej prezesów firm i coraz więcej marketerów też tak uważa.
Czym jest współczesny marketing? Piotr Golczyk w książce „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” porównuje go do legendarnego, acz leciwego już Harleya-Davidsona, chociaż – jak twierdzi – powinna to być Tesla. Na szczęście coraz więcej prezesów firm i coraz więcej marketerów też tak uważa.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę