Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Odwołaj się do podświadomości klienta, aby sprzedawać więcej

W naszej kulturze utarło się, że racjonalność to niewątpliwa zaleta, że to źle, gdy emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Dlatego to właśnie ona stała się obsesją specjalistów od sprzedaży, którzy odwołują się do racjonalnego „ja” swoich klientów, by przekonać ich do zakupu. Tymczasem ludzki mózg wcale racjonalny nie jest. Wielu ludzi, dokonując wyboru, nawet nie zdaje sobie sprawy, że gdy rozważają każde „za” i „przeciw”, ich nieuświadomione emocje już dawno zadecydowały.

Odwołaj się do podświadomości klienta, aby sprzedawać więcej

W naszej kulturze utarło się, że racjonalność to niewątpliwa zaleta, że to źle, gdy emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Dlatego to właśnie ona stała się obsesją specjalistów od sprzedaży, którzy odwołują się do racjonalnego „ja” swoich klientów, by przekonać ich do zakupu. Tymczasem ludzki mózg wcale racjonalny nie jest. Wielu ludzi, dokonując wyboru, nawet nie zdaje sobie sprawy, że gdy rozważają każde „za” i „przeciw”, ich nieuświadomione emocje już dawno zadecydowały.
W naszej kulturze utarło się, że racjonalność to niewątpliwa zaleta, że to źle, gdy emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Dlatego to właśnie ona stała się obsesją specjalistów od sprzedaży, którzy odwołują się do racjonalnego „ja” swoich klientów, by przekonać ich do zakupu. Tymczasem ludzki mózg wcale racjonalny nie jest. Wielu ludzi, dokonując wyboru, nawet nie zdaje sobie sprawy, że gdy rozważają każde „za” i „przeciw”, ich nieuświadomione emocje już dawno zadecydowały.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę