Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności

O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.

Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności

O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.
O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.

Polecane prezentacje i narzędzia:

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę