W jakich obszarach marketingu znajduje zastosowanie sztuczna inteligencja? Z jakich narzędzi warto obecnie korzystać? Jak tworzyć skuteczne prompty i uzyskiwać wartościowe odpowiedzi? Która funkcja ChatGPT najbardziej przydaje się w codziennych obowiązkach? Czy AI odbierze pracę marketerom i co robić, aby utrzymać się w branży? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w premierowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Tomasz Graszewicz, założyciel firmy doradczo-szkoleniowej AI Wizards oraz CEO agencji Job’n’Joy i Shake the Cake.

Czy wyobrażasz sobie narzędzie, które potrafi analizować miliardy danych w ułamku sekundy, przewidywać zachowania konsumentów i tworzyć spersonalizowane kreacje reklamowe? To nie przyszłość – to rzeczywistość dzięki sztucznej inteligencji. W premierowym odcinku „Marketer+ Podcast” zanurzamy się w fascynujący świat AI i odkrywamy, jak możesz wykorzystać jej potencjał w swojej codziennej marketingowej pracy.
Razem z naszym gościem, ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, poruszamy tematy, które są kluczowe dla każdego marketera pragnącego wyprzedzić konkurencję. To nie tylko teoria – to praktyczne wskazówki i narzędzia, które możesz zacząć stosować od razu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czym tak naprawdę jest sztuczna inteligencja i na czym polega zasada jej działania,
- w jakich obszarach marketingu AI znajduje zastosowanie,
- z jakich narzędzi warto obecnie korzystać w marketingowej pracy,
- jak tworzyć prompty i skutecznie komunikować się ze sztuczną inteligencją,
- która funkcja ChatGPT najbardziej przydaje się w codzienności marketera,
- dlaczego przy obsłudze AI ważniejsza jest wiedza psychologiczna niż programistyczna,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesach kreatywnych,
- jak używać AI w kampaniach reklamowych i znacząco obniżyć ich koszty,
- z jakich źródeł pozyskiwać wiedzę o obsłudze narzędzi AI,
- czy AI odbierze pracę marketerom i co robić, aby utrzymać się w branży,
- jak sztuczna inteligencja może w przyszłości wpłynąć na świat (nie tylko marketingu).
Gość: Tomasz Graszewicz
CEO firmy doradczo-szkoleniowej AI Wizards oraz agencji Job’n’Joy oraz Shake the Cake. Specjalizuje się w Midjourney, DALL-E 2, programach opartych na GPT-4 (w tym ChatGPT) oraz w wielu innych rozwiązaniach z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji. Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie seryjnie drukowanych produktów stworzonych z użyciem AI – projektu „Łap kalendarz”, za który otrzymał wraz z zespołem nagrodę Digital Ars w kategorii no-code. Stworzył pionierską w Europie kolekcję dekoracji ściennych „AI ♥ ZWIERZAKI” dla jednego z największych producentów na kontynencie.
Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Na co dzień zarządza agencją kreatywną Shake the Cake oraz employer-brandingową Job’n’Joy. Współzałożyciel i pierwszy prezes firmy Profitroom, obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie. Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.
Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach, m.in.: Effie, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła Przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.
Posłuchaj premierowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.