Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Oznacza to, że każdy brand manager powinien pogodzić się z tym, iż nie będzie należeć do tego elitarnego klubu. W branży temat pieniędzy jest poruszany bardzo często, choć nie zawsze w miłych okolicznościach. Kwestia rentowności inwestycji w markę jest bardzo umowna. Wielu inwestorów żyje w mylnym przekonaniu, że działania wizerunkowe nie mają wpływu na wysokość obrotów i są po prostu rodzajem estetycznej fanaberii, na którą można, ale wcale nie trzeba sobie pozwolić. W zależności od podejścia łatwo o dowody, które tę tezę potwierdzają lub obalają. Postaram się rozwiać wątpliwości i podpowiedzieć, jak przekuć działania wizerunkowe w realny, mierzalny, zysk.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czy łatwo jest zmierzyć wartość marki
- czy motywacja może być ważniejsza od samego działania,
- dlaczego mass-marketing odchodzi do lamusa,
- jak jednocześnie zwiększać satysfakcję klientów i wysokość ich rachunków,
- czy w ryzyku jest metoda.