Przekazy reklamowe są obecne w każdej sferze naszego funkcjonowania. Marki reagują na potrzeby konsumentów i dostarczają im produkty, których celem jest najczęściej poprawa ich komfortu życia. Reklamodawcy w kampaniach podejmują również istotne zagadnienia o wymiarze społecznym, czym okazują wsparcie swojej grupie docelowej i dają wyraz zaangażowaniu w jej sprawy. Oba światy – marki i konsumenta – przenikają się i tworzą sieć wzajemnych zależności oraz korzyści.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są główne zasady wywierania wpływu na ludzi,
- dlaczego marki powinny wsłuchiwać się w potrzeby konsumentów i angażować się w ważne dla nich sprawy,
- jakie są źródła danych na temat konsumentów i ich preferencji,
- jak reagują marki w kraju i na świecie na wybrane sytuacje społeczne,
- dlaczego warto się angażować w sprawy istotne dla grupy docelowej,
- co wpływa na budowanie więzi z klientami.