Numer 6 (68) listopad-grudzień 2024
Temat numeru: Data-driven marketing. Jak podejmować lepsze decyzje oparte na danych
Liczba stron: 132
Z tematu numeru „M+” 68 dowiesz się m.in.:
- jak zbierać i analizować dane oraz jak dzięki nim lepiej zrozumieć klienta,
- jak podchodzić do pracy z danymi, aby efektywnie wykorzystywać ich potencjał,
- jak analizować kampanie marketingowe i rozwijać działania bazujące na danych,
- jak wykorzystywać dane z marketing automation do segmentacji odbiorców i personalizacji komunikatów,
- jak unikać pułapek myślenia i błędów badawczych podczas zdobywania informacji o odbiorcach,
- czym są first-party data i jakimi danymi warto zasilić bieżące analizy,
- jak wykorzystać social monitoring i social listening do analizy zachowań konsumentów,
- jak wykorzystać GA 4 w monitoringu i analizie ruchu pochodzącego z social mediów,
- jak wykorzystywać dane w sposób etyczny i zgodny z przepisami prawa,
- jak stworzyć w firmie zespół myślący data-driven,
- jak wykorzystywać dane w procesie pozyskiwania leadów,
- jak monitorować skuteczność kampanii SMS-owych w Google Analytics 4,
- jakie są najczęstsze błędy w zbieraniu danych deklaratywnych i jak ich uniknąć,
- jakie są wyzwania, ograniczenia i najlepsze praktyki w stosowaniu AI do pracy z danymi.