Numer 6 (74) listopad-grudzień 2025
Temat numeru: Performance marketing i lead generation w erze post-cookies
Liczba stron: 124
Z tematu numeru „M+” 74 dowiesz się m.in.:
- jak utrzymać skuteczność kampanii w erze ograniczonego śledzenia,
- jak w erze post-cookies skutecznie skalować kampanię i wyjść z pułapki jednowymiarowych działań,
- jak pozyskiwać dane o użytkownikach i klientach w świecie bez ciasteczek oraz na których danych się skoncentrować,
- jak dostosować kampanie do aktualnych przepisów o prywatności,
- jak polityki prywatności Google, Apple i Meta wpływają na działania marketingowe,
- jak mierzyć wpływ działań wizerunkowych na wyniki sprzedażowe,
- jak skonstruować ofertę, która rzeczywiście sprzedaje,
- jaki procent budżetu warto zarezerwować na promocję nowych produktów,
- czym są growth loops i jakie korzyści mogą Ci przynieść,
- jak powinien wyglądać proces planowania kampanii PPC, aby ta przyniosła realny zwrot z inwestycji,
- jak mierzyć efekty kampanii i optymalizować działania w erze post-cookies,
- jakie są dobre praktyki ustawień, targetowania i optymalizacji kampanii,
- jaką rolę pełnią dane first- i zero-party w kampanii generowania leadów,
- jak generować wartościowe leady z wykorzystaniem TikTok Ads i Meta Ads
- jak zmienić przedsiębiorcę/CEO w magnes na leady
- jak zadbać o social proof tak, aby był nie tylko „dowodem społecznym” dla ludzi, ale też karmił LLM,
- jak skutecznie wykorzystać komunikację newsletterową w erze post-cookies,
- jak marki wykorzystują mechanizmy mózgu, aby kierować decyzjami klientów,
- jak zwiększyć konwersję dzięki testom treści i designu,
- co frustruje użytkownika na stronie WWW, gdy trafia na nią z kampanii performance’owej,
- jak znaleźć, współpracować i rozliczać się z agencją performance’ową,
- jak sporządzić rzetelny brief dla agencji na płatne kampanie w social mediach.