Baza wiedzy

Co zrobić, aby gadżet reklamowy trafił w serca klientów, a nie do szuflady

8 minut czytania

Artykuł

Mierzalne ROI z giftingu, czyli jak ocenić skuteczność kampanii z wykorzystaniem upominków reklamowych

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Kampanie promocyjne i prosprzedażowe [przerwa na reklamę]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nie oceniaj produktu po… opakowaniu? Packaging experience (nie tylko) w działaniach promocyjnych

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Główne grzechy marketerów w organizacji promocji. Na co zwrócić szczególną uwagę, gdy planuje się politykę promocyjną i rabatową

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

5 schematów postów sprzedażowych, które działają na Instagramie

7 minut czytania

Artykuł

Donata Wilczewska: Edukacja i krytyczne myślenie marketerów to recepta na zmienność świata marketingu

18 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Podwyżki, które napędzają rozwój. Jak Respo zmieniło cennik w skuteczną kampanię sprzedażową

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od spotkania do konwersji. Jak lokalne wydarzenia napędzają sprzedaż w świecie offline i online

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Gadżet, który opowiada historię. Jak sprawić, aby upominek stał się częścią kampanii

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Łowienie złotych rybek, czyli jak zdobyć uwagę i portfel klienta w epoce bezmyślnego scrollowania

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Innowacja, elegancja, funkcjonalność. Odkryj kolekcję Royal Design EOY 2025

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Największe wpadki z upominkami reklamowymi. Lekcje od ekspertów i ekspertek z branży marketingowej

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Welcome pack, który angażuje. Jak zaprojektować zestaw dla uczestników eventu, który przedłuży efekt wydarzenia

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego gift boxy wygrywają z gadżetami reklamowymi

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Michał Kędziora: Dress code to nic innego jak przekład marki na język ubioru

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Polacy kochają promocje – niestety bez wzajemności. Wnioski z badania „Jak promocje wpływają na zwyczaje zakupowe?”

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Gadżety reklamowe bez przykrych niespodzianek

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Smak i sztuka w biznesie. Kulinarne inspiracje i strategie sprzedażowe według Loftu Kulinarnego

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Akcja offline jako motor kampanii online – efekt mnożnikowy w promocji hybrydowej

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł