Baza wiedzy

Jak współpracować z agencją performance’ową? Egzekucja, mierzenie efektów, rozliczanie działań i pułapki, na które warto uważać

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od trade planu do brand building planu. Jak Pandora znalazła złoty środek między performance’em a wizerunkiem

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od impulsu do kliknięcia. Jak marki wykorzystują mechanizmy ludzkiego mózgu, aby kierować decyzjami klientów

11 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Między fadami a trendami. Czego mogą nauczyć marketerów badania etnograficzne na TikToku

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak optymalizować lejki sprzedażowe dzięki danym z webinarów

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Kiedy performance przestaje performować. Jak w erze post-cookies skutecznie skalować kampanię i wyjść z pułapki jednowymiarowych działań

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Z szeroko zamkniętymi oczami po ścieżce klienta. Jak utrzymać skuteczność kampanii w erze ograniczonego śledzenia

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł