Wiemy już, jak portfel marek widzą menedżerowie odpowiedzialni za jego konstruowanie. Wiemy również, jak to, co zmontowali ci menedżerowie, odbierają klienci. Zdążyliśmy także zapoznać się ze specyfiką segmentacji, jakiej należy dokonać przed rozpoczęciem budowania portfela, oraz z tym, jak i jakimi narzędziami możemy przeprowadzić wstępny audyt. Co jednak dalej? Czy ta wiedza wystarcza, aby wziąć się do pracy nad porządkowaniem portfela i budowaniem jego prawidłowej struktury? Oczywiście, że nie. Jeszcze kilka kluczowych etapów przed nami. Jeżeli zatem chcemy, aby nasz portfel był zdrowy, posiadał optymalną liczbę marek i dawał maksymalne zyski – czytajmy dalej.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak może wyglądać pogłębiona analiza portfela,
- jakich zasad należy się trzymać przy prowadzeniu audytu,
- jakie scenariusze możesz zastosować w naprawie portfela,
- na co mają wpływ decyzje portfelowe.