W czwartek 20 sierpnia odbył się webinar „Jak z ograniczonym budżetem zaplanować strategię marketingową”, który poprowadziła Jolanta Piela z Good Division. Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru.
Jak efektywnie zarządzać wydatkami na marketing? Jak odkrywać i oceniać pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy? Na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzi marketingowych oraz jak z nich optymalnie korzystać i nie przepłacać? Jak z ograniczonym budżetem zaplanować kampanię marketingową? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w 42. numerze „Marketera+”, którego temat przewodni to „Skuteczny marketing przy niskim budżecie”.
Na 124 stronach przeczytasz m.in. felieton Jolanty Pieli „Jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu”. Temat ten rozwinęliśmy 20 sierpnia podczas webinaru „Jak z ograniczonym budżetem zaplanować strategię marketingową”. Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z webinaru dowiesz się m.in.:
- jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu,
- jakimi zasadami warto się kierować w działaniach marketingowych przy małym budżecie,
- co jest najważniejsze przy planowaniu marketingu kiedy Twój budżet jest mały,
- jak krok po kroku zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie,
- jakie elementy muszą się znaleźć w strategii marketingowej,
- jakie są najczęstsze błędy przy planowaniu strategii przy małym budżecie, na co musisz uważać,
- jak sprawdzać skuteczność swoich działań.
Pobierz prezentację z webinaru [link].
PS1 Wszyscy uczestnicy webinaru otrzymują rabat 10% na zakup dowolnej prenumeraty „Marketera+”. Aby otrzymać rabat, podczas zakupu w polu „kod rabatowy” trzeba wpisać hasło „webinar10”. Promocja trwa do 23 sierpnia do godz. 23:59.
PS2 Już dziś zapraszamy na webinar z Pawłem Salą „Jak w czasach kryzysu robić skuteczny e-mail marketing”, który odbędzie się 27 sierpnia (czwartek) o godz. 10:00.
PS4 Jeżeli masz pytania lub uwagi, prześlij je na adres: webinary@nowy.marketerplus.pl.