Od 30 czerwca do 2 lipca w Hotelu Arłamów odbędzie się VI edycja Arłamów Business Challenge (ABC). Spotykają się na niej przedstawiciele największych firm i korporacji z całej Polski. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym”. Dowiedz się, jakich wystąpień i atrakcji możesz się spodziewać.
W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu coraz ważniejsze staje się łączenie pokoleń i czerpanie z różnorodnych doświadczeń pracowników. W odpowiedzi na tę potrzebę VI edycja Arłamów Business Challenge odbędzie się pod nazwą: „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym”.
Co znajduje się w programie VI edycji Arłamów Business Challenge
W trakcie Arłamów Business Challenge 2024 poznasz:
- praktyczne przykłady stosowania strategii międzypokoleniowej w znanych firmach,
- narzędzia i techniki ułatwiające integrację w środowisku biznesowym,
- trendy i przyszłość branży MICE w kontekście zmian międzypokoleniowych.
A to wszystko w ramach interaktywnych sesji, warsztatów oraz wykładów wybitnych ekspertów.
Nie zabraknie również bogatego programu atrakcji, imprezy integracyjnej i wieczornego koncertu (wystąpi zespół Stage Fever, a gościem specjalnym będzie Hirek Wrona).
– Zeszłoroczna edycja traktująca o AI była ogromnym sukcesem, przechodząc do historii jako nowatorska i inspirująca. Tym razem chcemy skoncentrować się na temacie, który dotyka całego środowiska biznesowego – integracja międzypokoleniowa to kwestia, która może stanowić o „być albo nie być” każdej firmy. Celem wydarzenia będzie zainspirowanie liderów i menedżerów do wykorzystania potencjału swojej kadry, do stworzenia bardziej zintegrowanego i efektywnego środowiska pracy, które sprzyja współpracy między różnymi pokoleniami – łączy, a nie dzieli – podkreśla Agnieszka Najberek, dyrektor sprzedaży i konferencji Hotelu Arłamów.
Kto wystąpi na Arłamów Business Challenge 2024
Arłamów Business Challenge 2024 to doskonała okazja do spotkania ekspertów, wymiany doświadczeń oraz zainspirowania się nowymi pomysłami.
GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty?
Jakich danych z Google Analytics 4 faktycznie potrzebujesz do działań marketingowych? Jak przejrzyście je wizualizować, aby tracić czasu na żmudnej na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących strategii marketingowej firmy?
Wszystkiego, co musisz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić marketing swojej marki, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.
Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdą się m.in.: dr Monika Sońta (doktor nauk społecznych z Akademii Leona Koźmińskiego), Małgorzata Czarnecka (przedsiębiorca, menedżerka, psycholog, ekspertka w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania) i Magdalena Jethon (polska dziennikarka radiowa, redaktor naczelna Radia Nowy Świat).
Organizatorzy zachęcają do śledzenia wydarzenia na oficjalnej stronie Hotelu Arłamów oraz w mediach społecznościowych.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”.