
W Stanach Zjednoczonych 96% firm z branży B2B prowadzi działania wideomarketingowe*. W Polsce co najmniej raz w tygodniu filmy na YouTube zamieszczają tylko 34 firmy spośród 500 największych**. A jak korzystają z wideo marketingu polscy mali i średni przedsiębiorcy? Chcemy to wiedzieć, dlatego wspieramy badania, które prowadzi OFFON Agency.
– Chcemy dowiedzieć się, co małe i średnie przedsiębiorstwa wiedzą o wideomarketingu? Czy uważają go za skuteczną formę promocji marki? Czy i jak korzystają z takich form, a jeśli nie to dlaczego? Takich informacji dotyczących sektora małych i średnich przedsiębiorstw po prostu brakuje. Wiedza w tym zakresie jest jednak kluczowa nie tylko dla pracowników agencji, ale także dla działów marketingu firm, które chcą trzymać rękę na pulsie – wyjaśnia Magdalena Daniłoś, Creative Director w OFFON Agency.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Badanie „Video marketing w polskich firmach” zostanie prowadzone w lutym br. Wyniki w postaci raportu opatrzonego komentarzami ekspertów zostaną udostępnione wszystkim zainteresowanym. Ponadto partnerzy badania przygotowali dla jego uczestników zniżki na specjalistyczne usługi i publikacje.
Zapraszamy do udziału w badaniu. Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 7 minut.
Badania wspierają Brand24, Sotrender, FreshMail, Izmałkowa Consulting, Marketer+, Onepress oraz #e-biznes festiwal.
[kreska]
- * www.reelseo.com/resources/2015-b2b-video-content-marketing-survey
- ** chimneygroup.com/youtop100/2015/poland/
Chcesz wiedzieć więcej o wideomarketingu?
W magazynie „Marketer+” nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016 znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
- jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
- jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
- czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
- jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
- jak zbudować swoją markę na YouTubie,
- jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
- jak stworzyć strategię wideomarketingową
- czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.