Książka autorstwa Magdaleny Jaworowicz pełni funkcję kompendium ułatwiającego rozpoczęcie kariery w zawodzie copywritera.
„Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej” był współtworzony przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie.
Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Książkę „Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej” można nabyć w księgarniach w całej Polsce oraz w internetowej księgarni wydawnictwa Difin.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]Tytuł: Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor: M. Jaworowicz
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Difin