We współczesnym świecie reklamy i marketingu dane odgrywają coraz ważniejszą rolę. Dzięki nim możesz poznać zachowania i oczekiwania swoich potencjalnych klientów. Analiza danych pokaże Ci, czy wysyłasz do swoich konsumentów trafne komunikaty i czy tożsamość marki, którą pragniesz wykreować, jest spójna z jej wizerunkiem na rynku. Wyniki badań pozwolą Ci zrozumieć, jakie miejsce w umyśle konsumenta zajmuje Twoja marka, a przez to – uzasadnić i zoptymalizować działania w ramach kampanii wizerunkowych.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czy postęp w zakresie analityki przekłada się na skuteczność w bardziej „miękkim” obszarze, czyli budowie wizerunku marki,
- jakie są mankamenty badania efektywności działań wizerunkowych,
- jakie narzędzia służą do analizy brandingu,
- czy świadomość marki i znajomość reklamy ma zawsze wpływ na wzrost sprzedaży,
- jak wygląda modelowanie atrybucji w praktyce,
- jakie są wady i zalety różnych metod badań skuteczności kampanii wizerunkowych.