Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy w sieci wydamy 70 mld zł, czyli aż o 20 mld więcej niż w 2019 r. Już niedługo dowiemy się, jak bardzo odległa od rzeczywistości okaże się ta prognoza, która z oczywistych przyczyn nie brała pod uwagę zachowań spowodowanych COVID-19. Bez wątpienia koronawirus zmienił zwyczaje konsumentów i strategię marketingową. Jednak czy Twój e-commerce również się zmienił, aby odpowiedzieć na ich nowe potrzeby?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wykorzystać zmiany w globalnych trendach spowodowane pandemią z korzyścią dla swojego biznesu,
- jak lepiej przygotować się na mocne uderzenie ze strony konkurencji, spowodowane dynamicznym rozwojem sektora e-commerce,
- w jaki sposób szybko i skutecznie przystosować dotychczasową komunikację z klientem do nowych warunków.