Każdy, kto kiedykolwiek wprowadzał produkt na rynek lub go rozwijał, staje przed wieloma wyzwaniami. Zaprojektowanie optymalnego zestawu cech produktu, określenie cennika czy stworzenie strategii komunikacji to tylko niektóre z nich. Kluczowa jest komunikacja z rynkiem – przyszłymi i obecnymi klientami, którzy objęci dobrą opieką, staną się nie tylko źródłem cennej wiedzy o tym, jak rozwijać produkt, lecz także prawdziwymi ambasadorami marki.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wykorzystać potencjał bardziej i mniej znanych możliwości platform społecznościowych na etapach projektowania, promowania i rozwijania produktu,
- jakie pytania powinieneś sobie zadać przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek,
- jak wykorzystać narzędzia społecznościowe do launchu produktu i poinformowania o nim świata,
- jak sprawić, aby klient w pełni wykorzystał produkt i stał się lojalny,
- w jaki sposób zdobyć ambasadorów marki i o nich zadbać.