Gdy na początku 2020 r. okazało się, że będzie to rok premiery kolejnego dzieła Dana Browna, większość fanów prozy autora „Kodu Leonarda da Vinci” gotowa była postawić majątek, że i tym razem zobaczymy w akcji Roberta Langdona na tropie zagadki morderstwa z dziejową tajemnicą w tle. Tak oto wierni czytelnicy pisarza zostaliby bankrutami. Zamiast Langdona spotkamy bowiem Mysz Maestro i jej przyjaciół. Gdybyśmy postawili na kontynuację przygód profesora, przegralibyśmy z kretesem, jednak możemy niemal ze stuprocentową pewnością założyć, że w roli głównej którejś z kolejnych powieści sensacyjnych Browna wystąpi mózg.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czy w mózgu istnieją przycisk zakupowy i przycisk antyzakupowy,
- co z neuromarketingiem mają wspólnego gady,
- jakie pomyłki popełniają neuromarketerzy,
- jak pracują dwa systemy ludzkiego mózgu,
- czy nieuświadomione komunikaty wpływają na nasze wybory,
- czym są heurystyki i jak je zastosować w komunikacji marki,
- jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych,
- jaki powinien być komunikat, aby dotrzeć do mózgu klienta.