Zastanawiasz się, jak usprawnić i przyśpieszyć swoją pracę? Szukasz technologii, które pomogą Ci zoptymalizować marketing i sprzedaż? Chcesz wykorzystywać najnowsze rozwiązania, aby mieć przewagę konkurencyjną na rynku? Podpowiedzi znajdziesz w drugim w 2023 r. numerze „Marketera+”, którego tematem przewodnim są martech i adtech w praktyce. W specjalnym dodatku do wydania przeczytasz o reklamie (D)OOH.
W nowym numerze „Marketera+” specjaliści z różnych dziedzin marketingu opisują najnowsze technologie i narzędzia, które mogą wspierać pracę marketerów i osób z szeroko pojętej branży kreatywnej.
Tomasz Graszewicz pokazuje 10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 r. Założyciel społeczności AI Wizards wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystać narzędzia oparte na sztucznej inteligencji m.in. do zbierania informacji, opracowywania strategii marketingowej, tworzenia tekstów czy edycji i modyfikacji zdjęć oraz grafik. Z kolei Lena Kaszyńska podpowiada, jak AI może wspierać obsługę klienta.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
„Kraina technologii przypomina niedokończony labirynt, który wciąż się rozwija. Pełno w nim ślepych zaułków, ale też cudowności i fantazji, a w niedalekiej przyszłości – również halucynacji” – zauważa w felietonie Jacek Szlak. A autorzy tekstów z nowego numeru „M+” wskazują drogę i doradzają, które rozwiązania i w jaki sposób warto stosować.
Zamów „M+” 58 o technologiach i narzędziach wspierających marketerów
Łukasz Kosuniak analizuje zalety i wady korzystania z jednej i wielu aplikacji marketingowych. Anna Jancy pokazuje pięć możliwości HubSpotu, które przyśpieszą pracę każdego marketera. Monika Zając podpowiada 10 rozwiązań w Google Workspace przydatnych w codziennych zadaniach, a Mateusz Wyciślik przekonuje, że świat analityki internetowej nie kończy się na Google Analytics. W numerze znajdziesz również artykuły na temat automatyzacji marketingu i szablon raportu w Looker Studio przygotowany specjalnie dla czytelników „Marketera+”.
Dodatkiem specjalnym do nowego wydania „M+” jest przewodnik po reklamie (D)OOH w 2023 r. To kompendium wiedzy dla tych, którzy chcą skutecznie wykorzystywać możliwości nośników zewnętrznych. Dowiesz się z niego, jak rozwija się reklama digital out of home w Polsce i jakie szanse daje marketerom. Poznasz wskazówki, jak stworzyć kampanię zewnętrzną, na której widok odbiorca westchnie „ooh!”. Zobaczysz przykłady akcji outdoorowych opartych na wartościach i sprawdzisz, na co zwrócić uwagę pod kątem prawnym.
Numer rozpoczyna rozmowa z Natalią Hatalską. „Jeszcze kilka lat temu zakładaliśmy, że nigdy nie będzie generatywnej sztucznej inteligencji, czyli takiej o charakterze twórczym, kreatywnej. Sądziliśmy, że wykorzystywać będziemy głównie predyktywną sztuczną inteligencję, która będzie mogła analizować ogromne ilości danych po to, aby prognozować pewne zjawiska czy optymalizować procesy. Dzisiaj widzimy, że technologia zmierza właśnie w kierunku tworzenia różnego rodzaju treści – i nie chodzi tylko o tekst, ale też o obraz, muzykę czy kod” – mówi jedna z czołowych ekspertek zajmujących się analizą, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów.
Zamów „M+” 58 o technologiach i narzędziach wspierających marketerów
Z „M+” 58 dowiesz się m.in.:
- w jakich obszarach marketingu i reklamy można zastosować narzędzia AI w 2023 r.,
- jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta,
- jak marketerzy mogą przyśpieszyć swoją pracę dzięki narzędziu HubSpot Marketing Hub,
- za pomocą jakich narzędzi do analizy danych można zoptymalizować sprzedaż,
- jakie możliwości w zakresie tworzenia raportów daje Looker Studio,
- jakie rozwiązania w Google Workspace usprawnią pracę marketera,
- w jaki sposób wykorzystać możliwości narzędzi marketing automation,
- jak zautomatyzować komunikację z klientami z bazy własnej,
- jak mądrze korzystać z rozwiązań automatycznych w Google Ads,
- na czym polega technologia cross-device i jakie są korzyści z jej stosowania,
- co Digital Service Act oznacza dla marketerów i przedsiębiorców,
- jak bez drogich narzędzi stworzyć kampanię ABM na LinkedInie.
W dodatku o reklamie (D)OOH przeczytasz m.in.:
- jak rozwija się rynek DOOH w Polsce i na świecie,
- z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć podczas projektowania kampanii OOH,
- jak targetować cyfrową reklamę zewnętrzną za pomocą analizy danych,
- w jaki sposób rozliczane są kampanie na rynku DOOH,
- czego może dotyczyć kampania OOH realizująca misję,
- jakie przepisy regulują stawianie zewnętrznych nośników reklamowych.
„M+” 58 to 120 stron lektury, która pomoże Ci odkryć możliwości nowoczesnych narzędzi, usprawnić swoją pracę oraz tworzyć skuteczne kampanie (D)OOH.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Mateusz Baranowski, Aleksandra Derlecka, Tomasz Graszewicz, Patrycja Grzelczak, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Anneli Hannson, Natalia Hatalska, Joanna Horoszko, Anna Jancy, Paulina Kapica, Lena Kaszyńska, Magdalena Korol, Łukasz Kosuniak, Piotr Kuczera, Agnieszka Maszewska, Łukasz Murawski, Ewa Myślińska, Maciej Smogorzewski, Jacek Szlak, Joanna Szymańska, Katarzyna Świerkot-Chromik, Wiesław Teofilak, Jarosław Uczkiewicz, Anna Wawszkiewicz, Marcin Wsół, Mateusz Wyciślik, Monika Zając.
Gdy wiesz, z jakich technologii i narzędzi korzystać, a przede wszystkim – jak to robić efektywnie, możesz znacząco przyśpieszyć i usprawnić swoją pracę. Wskazówki naszych ekspertów pozwolą Ci w praktyce wykorzystać możliwości, jakie dają martech i adtech. Życzymy owocnej lektury!