Budzik. Pierwszym porannym spojrzeniem obdarowujesz ekran swojego smartfona. Wraz z ekspresem do kawy włączasz telewizor i komputer. Teledysk na Youtube’ie, skrót wiadomości, rzut okiem na Facebooka. Wychodzisz do pracy. Po drodze mijasz LED-owe reklamy wideo. W supermarkecie telewizja konsumencka absorbuje Twój wzrok. Wsiadasz do tramwaju i uruchamiasz tablet. Docierasz na miejsce, siadasz przy biurku i odpalasz laptopa… Przez cały dzień nie rozstajesz się z… ekranem. Brzmi znajomo?

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wysoką pozycję w branży interaktywnej zajmuje wideo, dlaczego warto w nie inwestować i na jak wiele urządzeń można je dostarczyć,
- jak połączyć siłę wideo i potencjał connected devices,
- jakie typy reklam wideo są najskuteczniejsze,
- czym jest inteligentny player,
- jak wykorzystać wideo w… korporacji.