„Marki są najtrwalszymi zasobami, jakie może posiadać organizacja. Ludzie umierają (lub odchodzą), budynki się walą, produkty i usługi stają się przestarzałe, a to, co żyje, to właśnie marka. Oczywiście tak będzie, jeśli się nią odpowiednio zajmiesz” – o tym, co tak naprawdę znaczy, że marka jest silna, jakie są kluczowe zasady budowania marki i jak skutecznie robić to w erze cyfrowej, rozmawiamy z Ritą Clifton: doświadczonym praktykiem w dziedzinie budowania marek, brandingu i przywództwa biznesowego, autorką książki „The Future of Brands”.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Rita Clifton: Doczep wyjątkowość marki do wszystkiego, co robisz
Rita Clifton: Doczep wyjątkowość marki do wszystkiego, co robisz
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp