W drugiej połowie ubiegłego stulecia wydawało się, że rozwój telewizji przyczyni się do upadku radia i prasy. Choć tak się nie stało, to jednak do dzisiaj telewizja jest ulubionym medium reklamodawców. W dobie dynamicznego rozwoju internetu ruchomy obraz zdaje się pokonywać tę samą drogę co przed pięćdziesięcioma laty w świecie offline. Treści wideo zapewniają większe zaangażowanie użytkownika i są bardzo skuteczne tam, gdzie marki walczą o jak najbardziej efektywną sprzedaż. Jak – nie dysponując gigantycznymi budżetami – wykorzystać wideo do zwiększenia rentowności działań marketingowych prowadzonych w internecie?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie korzyści można osiągnąć, publikując spoty w internecie,
- dlaczego internauci są leniwi i wolą obejrzeć film, niż czytać tekst,
- jakie treści warto umieszczać w filmach, aby zwiększyć współczynnik konwersji, poprawić poziom satysfakcji klientów i sprawić, by byli bardziej zaangażowani,
- czy wideomarketing pozwala osiągnąć realne efekty bez inwestowania w niego wielkich budżetów.