Marzysz o tym, aby Twoja firma stała się ponadczasową marką, na stałe goszczącą w sercach i umysłach konsumentów? Chcesz tworzyć silny brand, który przetrwa nawet największe kryzysy, zyska wyznawców i ambasadorów, będzie świadomie i skutecznie komunikował się z otoczeniem? Jeśli tak – sięgnij po najnowszy numer Marketera+.
Samo wprowadzenie na rynek produktu czy usługi to za mało, żeby mówić o swoim przedsiębiorstwie jak o marce. Aby było to możliwe, musisz stworzyć podwaliny dla tożsamości marki, znaleźć swoją misję, wizję i wartości, zadbać o strategię marki oraz strategię jej komunikacji, a także mówić do swoich odbiorców językiem wizualnym. Budowanie marki wymaga zastosowania skutecznych praktyk. Znajdziesz je w nowym numerze Marketera+.
Z Marketera+ #2(29) dowiesz się m.in.:
- jaki wpływ na komunikację marki mają wartości,
- jak krok po kroku określić DNA marki,
- jak uniknąć nieefektywnego lokowania budżetów i utraty wiarygodności,
- o czym musi pamiętać marka, aby się skutecznie komunikować i wzbudzć emocje,
- jak wykorzystać zmysły w procesie kreowania emocji związanych z marką,
- czym jest insight i jaka jest jego rola w budowaniu silnej marki,
- dlaczego prosta personalizacja w marketingu już nie wystarcza,
- jakie narzędzia i aplikacje warto wykorzystać, aby wzmocnić markę,
- dlaczego w nowoczesnym biznesie światy offline i online powinny się przenikać,
- co musisz zrobić, aby sprostać wymaganiom konsumenta w czasach nadmiaru,
- czym jest claim i jaką rolę odgrywa w budowaniu marki,
- które marki potrzebują sloganów przypisanych do brandu i jakie korzyści z nich czerpią,
- jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki i jej analizę komunikacyjną,
- jak diagnozować problemy i potrzeby grup docelowych i na nie odpowiadać,
- jak wykorzystać Value Proposition Canvas do mapowania person,
- jak skonfrontować tożsamość marki z wynikami analizy potrzeb persony,
- jak tworzyć skuteczne komunikaty,
- jakie są wady i zalety badań efektywności działań wizerunkowych,
- jakie narzędzia umożliwią analizę brandingu,
- czy świadomość marki i znajomość reklamy zawsze wpływają na wzrost sprzedaży,
- dlaczego pierwsza pozycja w wyszukiwarce nie zapewni Ci automatycznie konwersji,
- co wpływa na lepszą jakość reklam,
- jak czatboty wpływają na wizerunek marki i jak je wykorzystać do komunikacji z klientem,
- jak zbudować pozytywne relacje z mediami,
- jak napisać wartościową i przyciągającą uwagę informację prasową.
Zamów najnowsze wydanie Marketera+
Poza tematem numeru znajdziesz w nim teksty ekspertów, którzy w stałych cyklach poruszają istotne zagadnienia:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- jakie są i z czego wynikają podstawy każdej skutecznej strategii komunikacji marki,
- od czego rozpocząć pracę nad strategią komunikacji marki,
- czym jest zasada spójności i dlaczego warto jej przestrzegać nie tylko w kampaniach e-mailowych,
- jakie braki w spójności komunikatu mają duże marki,
- w jaki sposób zachować spójność w wielu kanałach komunikacji.
Najnowszy Marketer+ to źródło wartościowych zestawień i instrukcji, sprawdź:
- elementy, o których marka musi pamiętać, aby się komunikować,
- sposoby na poszukiwanie najlepszych insightów,
- pomysły na wykorzystanie sztucznej inteligencji do wzmocnienia swojej marki,
- przyczyny rezygnacji marek z claimu,
- sytuacje, w których marka potrzebuje rebrandingu,
- przesłanki dla zmiany strategii marki,
- pytania pomocne w tworzeniu drabiny korzyści,
- podstawowe fakty dotyczące audytu marki,
- uproszczony arkusz do analizy aktywności komunikacyjnej marki,
- kanwa do mapowania person (Value Proposition Canvas),
- model OCTA,
- wady i zalety różnych modeli badań skuteczności kampanii,
- najczęstsze błędy w wykorzystywaniu aplikacji do budowania marki,
- sposoby na stworzenie wartościowych treści dla odbiorcy danego medium,
- elementy, które musisz wziąć po uwagę, analizując otoczenie rynkowe i konkurencję.
Wykorzystaj sprawdzone rozwiązania ekspertów. Nowy numer magazynu jest już dostępny!
Marketer+ to także rozmowy z praktykami branży. Przeczytaj wywiady, zainspiruj się, działaj:
- „Silna marka to spełniona obietnica” – rozmowa z Pawłem Tkaczykiem, w której ekspert tłumaczy, jakie elementy budują silny brand oraz jak tworzyć wokół niego atrakcyjną opowieść.
- „Dziś w brandingu trzeba myśleć językiem wizualnym, a nie samym znakiem” – rozmowa z Michałem Łojewskim o zasadach tworzenia identyfikacji wizualnej i komunikatach, jakie niesie za sobą branding.
Dodatek specjalny – Przewodnik po nowoczesnych eventach 2018!
W magazynie, jak co roku o tej porze, znajdziesz wskazówki dotyczące organizacji nowoczesnego eventu, który na długo zostanie w pamięci uczestników. Praktycy dzielą się swoimi radami dotyczącymi m.in. tego:
- jak zmienia się event marketing,
- jak przygotować event krok po kroku,
- jakie są najlepsze miejsca na niezapomniane wydarzenia biznesowe.
Na ponad 130 stronach magazynu swoją wiedzą dzielą się branżowi eksperci:
Bogusław Bardoń, Aleksandra Berka, Martyna Boniewska, Jakub Cendrowski, Jarek Chudziak, Alicja Cybulska, Jan Czerniawski, Krzysztof Dworzyński, Andrzej Gruszka, Piotr Hurnik, Marcin Kalkhoff, Olka Kaźmierczak, Michał Łojewski, Marta Ogórkiewicz, Szymon Pieczyński, Paweł Sala, Albert Stęclik, Jacek Szlak, Paweł Tkaczyk, Anna Truchlewska, Wojciech Walczak, Edyta Wsół, Katarzyna Zalewska.