Reprezentaci 18 krajów, 50 eksperckich case studies i już tylko 130 biletów dostępnych w sprzedaży – tak właśnie na chwilę obecną prezentuje się Marketing Festival w liczbach.
>> Sprawdź szczegóły wydarzenia: Marketing Festival 2014
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[cytat_prawo]We would like to go deep. This will be no intro to the world of online marketing, and if the participants do not understand everything on first hearing it will be absolutely fine.
[autor]Jindřich Fáborský, organizator wydarzenia[/autor][/cytat_prawo]
Ramy treści tegorocznej konferencji nie zmienią się znacząco w stosunku do ubiegłego roku. Organizatorzy pozostaną w tematyce analityki internetowej, PPC, SEO i formatów reklamy internetowej. Poruszone zostaną także zagadnienia dotyczące webdesignu, Smart TV i reklamy mobilnej. Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdą się m.in.: Avinash Kaushik, dr Peter Meyers, Julie Joyce, Martin Roettgerding, Russell Savage, Jan Řezáč, Simo Ahava, Craig Sullivan.
Jednak na tym nie koniec. Do grupy prelegentów dołączyli właśnie Filip Podstavec, Sandra Camacho oraz Brian Dean, których zainteresowania pokrywają się z wizją konferencji. Jak wyjaśnia Jindřich Fáborský, organizator festiwalu: – We would like to go deep. This will be no intro to the world of online marketing, and if the participants do not understand everything on first hearing it will be absolutely fine.
Co więcej, Fáborský podkreśla, że liczba ekspertów pretendujących do miana prelegentów znacząco przekroczyła oczekiwania pomysłodawców Marketing Festivalu. – We have received 50 case studies and we are happy about it. Even though some of them belong rather to a self-promo packet, most of them are very interesting – wyjaśnia Fáborský i dodaje: – We will try to get as much as possible from them using a simple model:
- explanation of the issues that needed to be resolved,
- approach to the solution, including clear figures and an explanation of why the solution is correct,
- lesson learned for further work.
We believe that the speakers will thus be able to deliver as much useful information as possible within a short period of time.
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące konferencji.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.