40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie

Zarówno w planowaniu oraz przygotowywaniu kampanii na Facebooku i Instagramie, jak i w jej analizie czy optymalizacji najważniejsze jest jasne określenie, do czego konkretnie dążysz. Musisz znać swój cel i musi to być cel mierzalny. Kiedy masz to już za sobą, pozostaje jedno kluczowe pytanie: „Jak ten cel zmaksymalizować w ramach budżetu, którym dysponujesz?”.

Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie

Zarówno w planowaniu oraz przygotowywaniu kampanii na Facebooku i Instagramie, jak i w jej analizie czy optymalizacji najważniejsze jest jasne określenie, do czego konkretnie dążysz. Musisz znać swój cel i musi to być cel mierzalny. Kiedy masz to już za sobą, pozostaje jedno kluczowe pytanie: „Jak ten cel zmaksymalizować w ramach budżetu, którym dysponujesz?”.
Zarówno w planowaniu oraz przygotowywaniu kampanii na Facebooku i Instagramie, jak i w jej analizie czy optymalizacji najważniejsze jest jasne określenie, do czego konkretnie dążysz. Musisz znać swój cel i musi to być cel mierzalny. Kiedy masz to już za sobą, pozostaje jedno kluczowe pytanie: „Jak ten cel zmaksymalizować w ramach budżetu, którym dysponujesz?”.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę