Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

8 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci dobrze zaplanować budżet kampanii digitalowej

Duże wydatki na reklamę nie gwarantują sukcesu – są tylko jednym z jego czynników. Pierwszym krokiem do dobrze przeprowadzonej kampanii w digitalu jest właściwe rozplanowanie budżetu. I choć wydaje się to proste, wymaga głębszej analizy oraz odpowiedniego podejścia. W artykule znajdziesz osiem wskazówek, jak się do tego zabrać.

8 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci dobrze zaplanować budżet kampanii digitalowej

Duże wydatki na reklamę nie gwarantują sukcesu – są tylko jednym z jego czynników. Pierwszym krokiem do dobrze przeprowadzonej kampanii w digitalu jest właściwe rozplanowanie budżetu. I choć wydaje się to proste, wymaga głębszej analizy oraz odpowiedniego podejścia. W artykule znajdziesz osiem wskazówek, jak się do tego zabrać.
Duże wydatki na reklamę nie gwarantują sukcesu – są tylko jednym z jego czynników. Pierwszym krokiem do dobrze przeprowadzonej kampanii w digitalu jest właściwe rozplanowanie budżetu. I choć wydaje się to proste, wymaga głębszej analizy oraz odpowiedniego podejścia. W artykule znajdziesz osiem wskazówek, jak się do tego zabrać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę