Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.
Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę