Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.
Pokusa dostarczania jak największej liczby leadów bywa w marketingu bardzo silna. I zgubna zarazem. Ostatecznie chodzi przecież o to, żeby klient wszedł do sklepu i zrobił zakupy, a nie rozejrzał się po półkach i wyszedł z pustymi rękami, bez zamienienia ze sprzedawcą nawet słowa.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę