Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

Gdy na początku 2020 r. okazało się, że będzie to rok premiery kolejnego dzieła Dana Browna, większość fanów prozy autora „Kodu Leonarda da Vinci” gotowa była postawić majątek, że i tym razem zobaczymy w akcji Roberta Langdona na tropie zagadki morderstwa z dziejową tajemnicą w tle. Tak oto wierni czytelnicy pisarza zostaliby bankrutami. Zamiast Langdona spotkamy bowiem Mysz Maestro i jej przyjaciół. Gdybyśmy postawili na kontynuację przygód profesora, przegralibyśmy z kretesem, jednak możemy niemal ze stuprocentową pewnością założyć, że w roli głównej którejś z kolejnych powieści sensacyjnych Browna wystąpi mózg.

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

Gdy na początku 2020 r. okazało się, że będzie to rok premiery kolejnego dzieła Dana Browna, większość fanów prozy autora „Kodu Leonarda da Vinci” gotowa była postawić majątek, że i tym razem zobaczymy w akcji Roberta Langdona na tropie zagadki morderstwa z dziejową tajemnicą w tle. Tak oto wierni czytelnicy pisarza zostaliby bankrutami. Zamiast Langdona spotkamy bowiem Mysz Maestro i jej przyjaciół. Gdybyśmy postawili na kontynuację przygód profesora, przegralibyśmy z kretesem, jednak możemy niemal ze stuprocentową pewnością założyć, że w roli głównej którejś z kolejnych powieści sensacyjnych Browna wystąpi mózg.
Gdy na początku 2020 r. okazało się, że będzie to rok premiery kolejnego dzieła Dana Browna, większość fanów prozy autora „Kodu Leonarda da Vinci” gotowa była postawić majątek, że i tym razem zobaczymy w akcji Roberta Langdona na tropie zagadki morderstwa z dziejową tajemnicą w tle. Tak oto wierni czytelnicy pisarza zostaliby bankrutami. Zamiast Langdona spotkamy bowiem Mysz Maestro i jej przyjaciół. Gdybyśmy postawili na kontynuację przygód profesora, przegralibyśmy z kretesem, jednak możemy niemal ze stuprocentową pewnością założyć, że w roli głównej którejś z kolejnych powieści sensacyjnych Browna wystąpi mózg.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę