40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?
Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę