Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?
Model see – think – do – care autorstwa Avinasha Kaushika jest popularnym narzędziem wspomagającym planowanie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jak wykorzystać go w praktyce i jak na jego podstawie podzielić budżet na działania digitalowe?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę