Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?
Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę