Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?
Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę