Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?
Zrozumienie klienta – jego bezpośrednich i pośrednich interakcji z marką – ma kluczowe znaczenie w budowaniu wartości i długotrwałych relacji. Współczesny konsument jest wymagający i to od sprytu marki zależy, czy na ścieżce zakupowej doświadczy on proaktywnej obsługi, czy też szybko zamknie zakładkę witryny sklepu. Jak budować doświadczenie klienta, które zapadnie mu w pamięć i sprawi, że poleci on markę innym?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę