Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?

Wiele osób słysząc określenie trend kojarzy je jedynie z branżą fashion. To błąd, który może skutkować wolniejszym rozwojem firmy oraz zbyt późnym wdrażaniem innowacji. Gdyż to właśnie, dzięki obserwacji otoczenia i zachodzących w nim zmian, niezależnie od branży możesz uniknąć stagnacji w biznesie oraz zdystansować konkurencję. Jak zacząć „pracować na trendach”?

Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?

Wiele osób słysząc określenie trend kojarzy je jedynie z branżą fashion. To błąd, który może skutkować wolniejszym rozwojem firmy oraz zbyt późnym wdrażaniem innowacji. Gdyż to właśnie, dzięki obserwacji otoczenia i zachodzących w nim zmian, niezależnie od branży możesz uniknąć stagnacji w biznesie oraz zdystansować konkurencję. Jak zacząć „pracować na trendach”?
Wiele osób słysząc określenie trend kojarzy je jedynie z branżą fashion. To błąd, który może skutkować wolniejszym rozwojem firmy oraz zbyt późnym wdrażaniem innowacji. Gdyż to właśnie, dzięki obserwacji otoczenia i zachodzących w nim zmian, niezależnie od branży możesz uniknąć stagnacji w biznesie oraz zdystansować konkurencję. Jak zacząć „pracować na trendach”?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę