Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Po co stacjom telewizyjnym VOD?

VOD wpisało się już w mapę oferty programowej największych nadawców telewizyjnych. Wszystkie stacje walczą w ten sposób o widza, ale na razie zdobywają raczej użytkowników. Internauci szukają na platformach VOD dobrego contentu dostępnego „tu i teraz”. Powoli narzędzie to dostrzegają również marketerzy. Jednak najlepszy czas platform dopiero przed nimi. Ich dynamiczny rozwój to kwestia czasu – i to niezbyt odległego.

Po co stacjom telewizyjnym VOD?

VOD wpisało się już w mapę oferty programowej największych nadawców telewizyjnych. Wszystkie stacje walczą w ten sposób o widza, ale na razie zdobywają raczej użytkowników. Internauci szukają na platformach VOD dobrego contentu dostępnego „tu i teraz”. Powoli narzędzie to dostrzegają również marketerzy. Jednak najlepszy czas platform dopiero przed nimi. Ich dynamiczny rozwój to kwestia czasu – i to niezbyt odległego.
VOD wpisało się już w mapę oferty programowej największych nadawców telewizyjnych. Wszystkie stacje walczą w ten sposób o widza, ale na razie zdobywają raczej użytkowników. Internauci szukają na platformach VOD dobrego contentu dostępnego „tu i teraz”. Powoli narzędzie to dostrzegają również marketerzy. Jednak najlepszy czas platform dopiero przed nimi. Ich dynamiczny rozwój to kwestia czasu – i to niezbyt odległego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę