Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Sześć kroków do zintegrowanej komunikacji marketingowej przynoszącej efekty

Wykorzystanie różnych kanałów w komunikacji z konsumentem, szukanie nowych metod dotarcia do klienta, kreatywne i niecodzienne użycie znanego medium, a wszystko w służbie zintegrowanej komunikacji marketingowej stanowi nie lada wyzwanie dla marketerów i współpracujących z nimi agencji. Cel natomiast jest jeden - rozkochanie w sobie konsumenta i przekazanie mu kluczowej obietnicy marki.

Sześć kroków do zintegrowanej komunikacji marketingowej przynoszącej efekty

Wykorzystanie różnych kanałów w komunikacji z konsumentem, szukanie nowych metod dotarcia do klienta, kreatywne i niecodzienne użycie znanego medium, a wszystko w służbie zintegrowanej komunikacji marketingowej stanowi nie lada wyzwanie dla marketerów i współpracujących z nimi agencji. Cel natomiast jest jeden - rozkochanie w sobie konsumenta i przekazanie mu kluczowej obietnicy marki.
Wykorzystanie różnych kanałów w komunikacji z konsumentem, szukanie nowych metod dotarcia do klienta, kreatywne i niecodzienne użycie znanego medium, a wszystko w służbie zintegrowanej komunikacji marketingowej stanowi nie lada wyzwanie dla marketerów i współpracujących z nimi agencji. Cel natomiast jest jeden - rozkochanie w sobie konsumenta i przekazanie mu kluczowej obietnicy marki.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę