Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.
Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę