Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaki jest stereotyp gracza,
  • jacy gracze są w rzeczywistości,
  • jak rozwinie się rynek gier komputerowych w najbliższych latach,
  • dlaczego Andrzej Sapkowski był zirytowany na twórców gry Wiedźmin.
Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.
  • Tomek

    Tylko jak wykorzystać ten potencjał? Nic tak nie wkurza gracza, jak reklama, psująca dobrą zabawę. Jak się reklamować, nie wywołując efektu wyrwania gracza z immersywnej rozgrywki?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.