Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.
Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę