Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaki jest stereotyp gracza,
  • jacy gracze są w rzeczywistości,
  • jak rozwinie się rynek gier komputerowych w najbliższych latach,
  • dlaczego Andrzej Sapkowski był zirytowany na twórców gry Wiedźmin.
Grasz w gry? Nie jesteś sam. W samej Polsce jest ponad 13 milionów graczy. Są oni grupą o olbrzymim potencjale marketingowym: 13 milionów osób bardzo zróżnicowanych wewnętrznie, o różnych potrzebach, motywacjach, celach. Kierowanie jednego przekazu marketingowego do grupy zdefiniowanej jako „gracze” jest porównywalne do określenia grupy docelowej jako „matki” albo „millenialsi”.
Artykuł jest początkiem 3-częściowej serii nt. potencjału marketingowego gier komputerowych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.